Støttekontaktens viktigste oppgave er å hjelpe en annen person til å ha en aktiv og meningsfylt fritid. Lønn og reiseutgifter utbetales etter kommunalt regulativ.

Vi søker deg som for eksempel er student, uføretrygdet, pensjonist eller som er i jobb.

Våre tjenestemottakere er barn, ungdom, voksne og eldre. De har ulike interesser og ulike behov for tilrettelegging. Vi har derfor behov for støttekontakter av begge kjønn i ulike aldre og med ulike interesser. Et oppdrag er vanligvis 3-4 timer pr uke.

Arbeidsoppgaver

Bidra til at tjenestemottakere får mulighet til en mer aktiv og meningsfull fritid ved å delta på fritidsaktiviteter. Det kan for eksempel være gåturer, kafébesøk, kino, kulturaktiviteter eller en å snakke og ha det hyggelig med.

Kvalifikasjoner

• Ønskelig med førerkort
  • Du må snakke godt norsk
  • Du må være stabil og trygg på deg selv

Personlig egenskaper

• Du må være omsorgsfull, fleksibel og pålitelig.
  • Interesse for å jobbe med mennesker
  • Vi ser etter deg som er positiv
  • Personlige egenskaper vektlegges i stor grad

Høres dette interessant ut?

Send inn søknad

Det er krav om politiattest før du kan søke om å bli fritidskontakt/støttekontakt.

Har du spørsmål om stillingen kan du sende en epost til Bente B. Bjørtomt. Les mer om tilrettelagte aktiviteter.