Arbeid med traumetematikk kan berøre oss – både faglig og personlig.
Derfor ønsker vi å tilby frivillige gruppesamtaler annenhver uke gjennom kursperioden.
Dette er et rom hvor vi kan stoppe litt opp sammen.

  • Gruppesamtale med kursdeltakere
  • 1–2 timer annenhver uke, torsdager fra kl 9, på aktivitetshuset
  • Et trygt rom for spørsmål, refleksjon og erfaringsdeling

  • Stille spørsmål som har dukket opp siden sist
  • Dele erfaringer fra egen hverdag eller praksis
  • Reflektere over hvordan kursinnholdet påvirker deg
  • Lufte usikkerhet eller utfordringer
  • Kun lytte – det er også helt i orden

  • Taushet om det som deles
  • Respekt for hverandres prosesser
  • Ingen press om å dele
  • Rom for ulike reaksjoner

Vi møter hverandre med åpenhet og nysgjerrighet – ikke vurdering.

Deltakelse er helt frivillig. Du kan delta fast eller ved behov.